پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

ششمین روز جشنواره فجر با یاد حسن جوهرچی

ششمین روز نمایش آثار جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، با یاد «حسن جوهرچی» بازیگر فقید سینما و تلویزیون که صبح امروز از دنیا رفت، آغاز شد.

به گزارش آ‌ی‌فیلم، «بهروز غریب پور» مدیر کاخ رسانه‌ها در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر قبل از شروع اکران فیلم «خوب، بد، جلف» در برج میلاد با اشاره به ضایعه در گذشت حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: دنیا محل گذر است. با خبر شدید که «حسن جوهرچی» بازیگر توانای سینما ساعاتی پیش درگذشت. بنده از طرف خودم، دکتر ایوبی ریاست محترم سازمان سینمایی و محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر، این ضایعه را به جامعه سینما و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: خدا رحمت کند همه عزیزان را، اما چاره ای نیست و باید تسلیم تقدیر الهی بود... از همه ممنون و سپاسگزارم و امیدوارم که در ادامه ایام جشنواره، جامعه سینما دیگر غمی به خود نبیند.

در پایان نیز از مخاطبان خواسته شد تا برای شادی روح جوهرچی و آمرزش او، فاتحه‌ بخوانند.

گفتنی است که محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز در پیامی درگذشت حسن جوهرچی هنرمند عرصه سینما و تلویزیون کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیراست:

دراین روزهای سرد زمستانی و در روزهای گرم جشنواره سی و پنجم فیلم فجر چه آرام و مهربان و درسکوتی سنگین به سوی خانه ابدی پرکشیدی؛چه غم انگیز و اندوهگین است برای ما.

درگذشت هنرمند عزیز حسن جوهرچی را به جامعه هنری و خانواده محترمشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای این هنرمند درگذشته علو درجات را مسئلت دارم.

محمد حیدری

15/11/95

م.ه/ص.گ

این مطلب را به اشتراک بگذارید